Segalanya Disini

Mencari ke??

Followers

Wednesday, June 23, 2010

Mengenali SF

Pengenalan

Akhirnya..
setelah berfikir panjang..
saya yang bernama Wirda Ayuni @ Yulan. Telah membuat 1 keputusan yang pasti untuk mencipta BloG istimewa khas buat teman-teman semua.. disini saya sertakan RESEPI @ RSF yang telah saya cipta dan create kan supaya nampak kan kelainan dan bercitarasa SEMUA... Santapan Familea terhasil dari makanan kesukaan saya iaitu italian masak ala malayu... aha.. moh la.. saya suka western, melayu, china, indian, italian, thai.. kira 1 dunia la.. dan saya campurkan kedalam segenap rasa masakan saya.. saya berpendidikan dalam bidang KEJURUTERAAN AWAM, mempunyai minat lebih mendalam dalam bidang MASAKAN... saya dilahirkan di kedah, pada tahun 1987... maka.. saya terjemahkan segala resepi dan petua Santapan Familea kepada ANDA..

Terima Kasih

tulus ikhlas
yulan

No comments:

Post a Comment

mempunyai pendapat?? Luahkan.. saya sedia menerima kritikan dan pendapat dari ada. Terima Kasih

Related Posts with Thumbnails